[COVID-19] Funkcjonowanie BUW. Przywrócona możliwość skanowania materiałów

Od 15 października BUW zostaje ponownie otwarty w większym niż do tej pory zakresie. Prosimy o to, by dbali Państwo bezpieczeństwo swoje, innych czytelników i naszych bibliotekarzy. Szczegóły dotyczące zasad znajdują się pod linkiem.

Przywrócona została możliwość skanowania materiałów. Poniżej znajduje się komunikat ze strony BUW:

  1. Przywrócone zostały zwyczajne zasady świadczenia usług reprograficznych. Usługi te należy zamawiać  przesyłając na adres email: reprobuw@uw.edu.pl  odpowiedni formularz. Więcej informacji na stronie https://www.buw.uw.edu.pl/informacje-praktyczne/uslugi/kopiowanie-zbiorow/
  2.  Dla społeczności UW, tj. studentów, doktorantów i pracowników posiadających aktywne konto biblioteczne nadal jest świadczona usługa bezpłatnych skanów na dotychczasowych zasadach.
    1. Zamawiający nie mogą mieć przetrzymanych książek i nieuregulowanych opłat naliczonych przez BUW. Osoby mające na koncie naliczone opłaty w bibliotekach wydziałowych mogą zamawiać skany.
    2. Zamówienia w postaci wypełnionego formularza należy przesłać z adresu e-mail w domenie uw.edu.pl na adres: reprobuw@uw.edu.pl.
    3. Jedna osoba może złożyć maksymalnie jedno zamówienie na tydzień.
    4. Można złożyć zamówienie na skany ze wszystkich materiałów zgromadzonych w BUW, z wyjątkiem nienaukowych czasopism bieżących.
    5. Można zamówić do 50 stron tekstu oryginalnego (nie skanów). Skany będą zapisane do czarno-białych plików TIFF lub pliku PDF (bez OCR).
    6. Zamówienia będą realizowane według kolejności wpływu.
    7. Ze względu na przepisy RODO zamówienia złożone przez osoby posługujące się nie swoimi danymi osobowymi nie będą realizowane.

Uwaga! Sprawdź też, czy poszukiwane materiały nie są dostępne w wersji elektronicznej. Pomoże Ci w tym nasz film instruktażowy Gdzie szukać cyfrowych publikacji – mini przewodnik

 

Więcej informacji >>


Data publikacji: 06 października 2020